zjednodušte život účetním
Věříme, že digitalizace a umělá inteligence je zde pro každého. A proto jsme využili naší platformu NATHAN-AI k vytvoření aplikace určené pro samostatné účetní a malé firmy. Tak vznikla Dokladovna.
Dokladovna je webová a mobilní aplikace, která slouží k rychlému předání účetních dokladů v digitální formě od klienta k účetní. Tyto doklady (typicky účtenky a faktury) jsou následně automaticky zpracovány umělou inteligencí, která z nich vytahá podstatné informace a přiřadí je do správných políček, případně připraví zaúčtování/předkontace. Účetní pak doklad jen rychle zkontroluje a odešle do účetnictví.
Proč používat Dokladovnu?
- Přepsání účtenky či faktury nechte na umělé inteligenci. Ušetříte spoustu času.
- Zpracovávejte doklady průběžně, či kdy se to hodí Vám. Ne když jste pod tlakem termínu a ještě čekáte na zbytek dokladů.
- Na doklady vidíte Vy i Vaši klienti kdykoliv a odkudkoliv. Vy můžete pracovat, kdy a kde chcete, klienti mají doklady stále po ruce.
Vyfotit a odeslat
Účtenku nebo fakturu stačí vyfotit aplikací v mobilním telefonu, nahrát přes webovou aplikaci, či poslat mailem. A to ideálně hned při obdržení. Díky tomu je předání dokladů od klienta k účetní rychlé a jednoduché.
AI za Vás doklad přepíše
Integrovaná služba umělé inteligence vložený doklad automaticky zpracuje – přečte, porozumí obsahu a přiřadí hodnoty do konkrétních políček.
Zkontrolovat a poslat do účetnictví
Vytěžený dokument pak účetní může jednoduše zkontrolovat na přehledné obrazovce, upravit případné nepřesnosti, nastavit způsob zaúčtování (předkontace), pokud není automaticky určen, a pak jednoduchým stiskem tlačítka nechat přenést do účetního programu.
Výhody pro účetní
- Rozložení špiček pro zpracování dokladů díky průběžnému zasílání podkladů klienty.
- Úspora času při přepisování dat – umělá inteligence to přepíše za Vás.
- Možnost práce odkudkoliv – nemusíte mít u sebe fyzické kopie dokladů.
- Nabídka moderních služeb klientům – lepší přenos dokladů, přístup k dokladům i zpětně online,..
Podporované systémy
- Pohoda, Money S3, ABRA Flexi, ISDOC, export to xlsx/csv
- iOS, Android
- Webové prohlížeče Edge, Chrome, Safari, Firefox
Výhody pro koncového klienta
- Už nikdy mi nezapomenete předat žádnou účtenku, a tím získáte vratku DPH v nejbližším termínu. Nemusíte se starat o to, abyste mi účtenky odevzdával na konci účetního období. Prostě mi je budete posílat průběžně ve chvíli, kdy je získáte.
- Vaše účtenky uložené v Dokladovně nikdy nevyblednou (narozdíl od těch papírových).
- Účtenka se neztratí.
- Budete mít přehled o svých nákupech a ceny si budete moci porovnávat – vždy budete mít přístup ke svým účtenkám.
- Když naskenujete účtenky mobilní aplikací, snižujete administrativní zátěž spojenou s fyzickým tříděním, ukládáním a předáváním papírových účtenek. To vám ušetří čas a energii, které můžete lépe využít pro růst svého podnikání, nebo pro sebe a své blízké.