případové studie
Umělá inteligence pomáhá na webu města postiženého povodněmi – Chetty Plus ve službách Městského úřadu v Krnově
Městský úřad v Krnově poskytuje obyvatelům informace o aktivitách města, jeho správě a dalších službách. Webové stránky jsou pro občany důležitým zdrojem informací a pomáhají jim orientovat se v mnoha aspektech městského života. Městský úřad však čelil výzvě, jak zajistit, aby se návštěvníci snadno dostali k požadovaným informacím. Proto se rozhodli nasadit webového chatbota Chetty Plus, který zlepšuje interakci s uživateli a současně sbírá cennou zpětnou vazbu.
Case Study:Virtuální obchodník pro společnost Eclipse print a.s.
Společnost Eclipse print a.s., která působí v oblasti digitálního tisku, se rozhodla modernizovat svůj obchodní proces a zároveň zlepšit zkušenosti svých zákazníků. V rámci této strategie jsme implementovali našeho chytrého virtuálního asistenta ve formě chatbota.
Případová studie projektu platební styk pro Českou poštu
MULTIMA a.s. se opět stala dodavatelem „lidské síly“ vývojových specialistů pro společnost Česká pošta, s.p. (dále jako „ČP“), která od roku 1993 poskytuje poštovní služby na území České republiky jako nástupce Československé pošty. Česká pošta zaměstnává zhruba 20 tisíc lidí a zajišťuje nejen tradiční poštovní služby, jako jsou doručování zásilek, dopisů a zpráv, ale také doručování peněz, vydávání známek a další finanční služby pro své obchodní partnery. Dále ČP podporuje například služby eGovernmentu, nebo zprostředkuje služby celního řízení, či nabízí komplexní služby certifikační autority.
Případová studie projektu platební brána pro Českou poštu
MULTIMA a.s., se stala dodavatelem „lidské síly“ pro společnost Česká pošta, s.p., která provozuje poštovní služby na území České republiky od roku 1993 (jako nástupce Československé pošty), a aktuálně zaměstnává zhruba 20 tisíc zaměstnanců. Pošta je obecně veřejnou, jak pro tradiční činnosti jako jsou doručování zásilek, dopisů a zpráv, pro převody peněz a vydávání známek, ale Česká pošta, s.p. zajišťuje také služby eGovernmentu, podporu pro celní řízení, vybrané finanční služby, a funguje také jako certifikační autorita
CASE STUDY: Jak probíha nasazení ai technologií na městský web
Město Louny, čelí stále větším nárokům na digitalizaci a modernizaci svých služeb pro občany. V dnešní době, kdy je rychlý přístup k informacím klíčový, je pro města nezbytné držet krok s technologickými inovacemi i pro transparentnost komunikace s veřejností. Hlavním cílem tohoto projektu bylo poskytnout obyvatelům města Louny snadnější a rychlejší přístup k informacím prostřednictvím městského webu, a to zavedením inteligentního chatbota.
CASE STUDY: Digitalizace ve výrobním podniku pomocí PowerPlatform
Výrobní firmy často čelí výzvám v efektivitě pomocí digitalizace ve výrobním procesu. Poslední dobou se ale stále více zaměřují i na efektivitu návazných agend, ať již jde o údržbu, vnitřní procesy, nebo komunikaci se zaměstnanci. Stejně si nutnost digitalizace uvědomilo i vedení společnosti Řetězárna Česká Třebová, která je součástí skupiny pewag.
Zjednodušte správu faktur s M | Invoice: Flexibilní řešení pro každou firmu
M | Invoice je mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu faktur. Tato aplikace pro schvalování faktur na platformě Power Platform od Microsoftu využívá AI model Nathan pro extrakci dat z různých formátů faktur. Automatizuje workflow, řídí průchod faktury schvalováním, zaznamenává vše a připravuje výstup pro účetnictví včetně auditního záznamu.
Napojení na bankovní systém on-line
V dnešní digitální době je integrace aplikací s bankovními systémy nezbytností pro každou firmu, která chce zefektivnit své finanční operace a zvýšit bezpečnost transakcí. Společnost MULTIMA má v této oblasti dlouholeté zkušenosti, které dokáže využít i ve vašem projektu.
CASE STUDY Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s.p.
Na startu projektu bylo business zadání a jednoduchá potřeba – elektronicky sbírat a vyhodnocovat data. V tomto konkrétním případě se jedná o sběr dokumentů a dat sloužících pro monitoring vývoje cen.
analýza a návrh e-shopového řešení
Pro zákazníka jsme navrhli a implementovali e-shopové řešení, které pokrývá potřeby na prodej zboží pro více jednotlivých oddělení. Řešením je systém několika e shopů, které zastřešují prodejní agendy různých oddělení.
INTRMON – systém pro monitoring integrací
Systém INTRMON primárně slouží pro monitoring integračních procesů ve společnostech s komplexním IT prostředím. Využití najde v jiných prostředích, kde je potřeba zajistit logování a vyhodnocování logů na míru.
Popis migrace aplikací do cloudu na praktickém příkladu řešení KeyMate
Cloudové technologie se staly oblíbeným řešením pro provoz aplikací v dnešní digitálně...