Digitální asistent pro váš web

Zlepšení zákaznické zkušenosti – ať už se na Vašem webu pohybují občané města, kteří hledají informace o agendách městského úřadu, neboo zákazníci, kteří potřebují zjistit více informací o Vašich produktech. Chetty plus slouží jako virtuální asistent všem návštěvníkům.

 

Máte na webu správná data? Chetty plus uchovává veškeré realizované konverzace, které lze následně použít k analytickým účelům a zjistit tak, zda máte na webu dostupná všechna data, která návštěvníci očekávají.

 

Chatbot, který umí i prodávat. Chetty plus se postará i o to. Při konverzaci s uživatelem umí nabízet zákazníkovi relevatní možnosti produktů, které odpovídají jeho požadavkům.

Automatizace uživatelské komunikace

Dopřejte návštěvníkům webu kvalitní non-stop zákaznickou podporu.

Modernizace vašeho stávajícího řešení

Zlepšete kvalitu vašeho webu pomocí nejnovější technologie.

Zvýšení spokojenosti vašich zákazníků

Ušetřete vašim návštěvníkům čas při hledání informací a tím podpořte jejich spokojenost.

Pokročilý webový chatbot pro zlepšení spokojenosti návštěvníků vašeho webu či e-shopu – TO JE CHETTY PLUS.

Chetty Plus je aplikace, která vám umožní umístit na svůj web inteligentního chatbota, který bude odpovídat na dotazy vašich návštěvníků a pomáhat jim najít informace, které potřebují.

Chetty Plus využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby se přizpůsobil specifikům vašeho webu a poskytoval relevantní a přesné odpovědi.

Chetty Plus vám také nabízí nástroj pro vyhodnocování kvality odpovědí chatbota, který vám umožní sledovat jeho výkon, získávat zpětnou vazbu od uživatelů a vylepšovat jeho schopnosti. Můžete také nastavit pravidla pro předávání dotazů od návštěvníků konkrétním lidem z vašeho týmu, pokud chatbot nedokáže poskytnout uspokojivou odpověď nebo pokud návštěvník vyžaduje osobní kontakt.

Chetty Plus je ideální řešení pro organizace, které chtějí zvýšit spokojenost a loajalitu svých zákazníků, snížit náklady na zákaznický servis a zlepšit svou online prezentaci.

Jsme SOFTWARE ATELIER s vášní pro umělou inteligenci. Proto pro vás tvoříme inovativní produkty jako je Chetty Plus.

Přirozená komunikace s asistentem

Komunikujte s Chettym jako s reálným člověkem, který se naprosto přesně vyzná na webové stránce nebo v dokumentech. Jeho odpovědi jsou přesné, přátelské a odkazují na zdroj, odkud čerpal. Díky tomu se uživatel ihned dozví vše, co potřebuje vědět a je nasměrován na konkrétní zdroj, kde se dozví podrobnosti.

Průběžná aktualizace znalostí z webu

Aktualizujete často svůj web? Chetty dokáže průběžně tyto novinky zpracovávat a zahrnovat do svých odpovědí. K tomu mu pomáhají ty největší internetové vyhledávače jako je Google a Microsoft Bing. Vy se tedy nemusíte o nic víc starat. Stačí přidat obsah na web a počkat až dojde k indexaci těmito vyhledávači.

Navigace uživatele pomocí odkazů

Pokud si uživatel chce přečíst více o tématu, na který Chetty odpovídá, má k dispozici odkazy přímo na zdroje. Tyto odkazy jsou umístěny v textu odpovědi. Tím Chetty přispívá k navigaci na webové stránce ať už je jakkoliv veliká

Podpora komunikace ve více jazycích

Komunikují vaši návštěvníci i jiným jazykem než češtinou? Žádný problém, Chetty podporuje více než 20 světových jazyků. Stačí se konkrétním jazykem jen zeptat nebo Chettyho požádat o komunikaci v požadovaném jazyce

Statistiky a přehled realizovaných konverzací

Pro průběžné vylepšování vašeho webu je důležitá zpětná vazba. Ta je vám k dispozici ve statistikách i s přehledem realizovaných konverzací. Díky tomu se dozvíte co vaše návštěvníky nejvíce tíží a kam nejčastěji směřují jejich otázky.

Rychlá a jednoduchá integrace i na váš web

Připojte Chetty plus na web během několika minut. Integrace probíhá jednoduše vložením kusu kódu do hlavičky vaší stránky

Agentní chování podporující integrace jiných systémů

Propojení s helpdeskem v případě nezodpovězené otázky? Občas se návštěvníci zeptají na otázky, které na webu prostě nejsou. V těchto případech jsme schopni detekovat nedostatečnou odpověď, ve které Chetty nabídne zadání kontaktu. Následně je celá komunikace založena jako ticket ve vašem helpdesk řešení. Podobných use-casů jako tento máme celou řadu, rádi vytvoříme integraci na míru vašemu systému.

POUŽÍVÁME MODERNÍ AI TECHNOLOGIE

Abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu služby, využíváme kombinaci nejnovějších AI technologií od Microsoft, Google, OpenAI a Cohere.

 

Řešení je složeno ze 2 vrstev:

  • Vyhledávací, která dokáže nalézt ty nejrelevantnější informace pro danou otázku.

 

  • Generativní, který sestaví odpověď jako kdyby byla od skutečného člověka.

Chcete se dozvědět víc o CHETTY PLUS, případně ho vidět v akci i na vašem webu? během pár hodin vám zdarma připravíme ukázku.
Neváhejte a kontaktujte nás – třeba pomocí formuláře níže.

Články z oblasti umělé inteligence:

Mýty a fakta: Copilot pro Microsoft 365

Copilot od Microsoftu je tu s námi již více než rok. Za tu dobu si získal řadu příznivců, ale objevila se o něm i řada mýtů. Pojďme se na ně společně podívat v článku Dalibora Lukeše.

ChettyPlus ve službách města Krnov

Umělá inteligence pomáhá na webu města i se zvládáním komunikace s občany pro povodních. Rychlé nasazení bez nutnosti učení.

Virtuální obchodník pro společnost Eclipse print a.s.

Umělá inteligence zjednodušuje obchod v komerční tiskárně. Vyřizuje poptávky 24×7. Rozpozná požadavek a připraví nabídku.

Má RPA ještě smysl v době AI?

Jaké jsou rozdíly mezi automatizací procesů pomocí RPA a AI? Na co se hodí který přístup a kdy je kombinovat? Další z článků od Dalibora Lukeše přináší i konkrétní příklady.

Nasazení AI technologií na městský web

Pomocí AI webového chatbota zjednodušujeme komunikaci mezi občany a městem. Jak proběhlo nasazení tohoto řešení?

Novinky Microsoft 365 COPILOT

Microsoft 365 Copilot se neustále vyvíjí a přináší vám nové funkcionality, které usnadní každodenní práci. Nechte se inspirovat tím, co Copilot dokáže a posuňte svou práci na vyšší úroveň.

realita Vytěžování faktur a účtenek pomocí AI

Reálné využití umělé inteligence v oblasti účetnictví, finanční správy a auditu. Jak funguje vytěžování dat z faktur a účtenek? Jaké jsou výhody a omezení, či zkušenosti z praxe?

Vytěžování informací z dokumentů pomocí AI

V dnešní době je velká část informací uložena ve formě dokumentů. Tyto dokumenty obsahují cenná data, ale je potřeba je umět zpracovat. Nejprve je ale musíme z dokumentů získat.

Zjednodušte správu faktur s M | Invoice

Mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu a schvalování faktur. Běží platformě Power Platform a využívá AI model Nathan.

Vyšší produktivita díky kopilotům? 

Mohou kopiloti reálně zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy? Je to stále ještě spíše marketing, nebo už jsme v době reálných přínosů?

Co je to ten Microsoft Copilot? 

Určitě jste v poslední době zaznamenali ze všech stran slovo Copilot. Jak úžasná věc to je a jak vám usnadní život. Udělá vlastně všechno za vás 😊. Co to ten Copilot vlastně je a na kolik přijde?

Komentáře v programovém kódu pomocí AI

Komentovat programový kód většinu vývojářů nebaví. Ale čas i nervy umí ušetřit umělá inteligence. O tom jak to v konkrétním případě pro kolegu řešil se rozepsal Jarda Tuma.

Počty s ChatGPT

Výpočetní úlohy nejsou silnou stránkou chatGPT. Proč a jak to udělat správně se dozvíte v článku kolegy Jaroslava Tumy.

Využití webového chatbota na webu KeyMate

  Na našem webu www.keymate.cz jsme se rozhodli využít moderní prvek - webového chatbota. Pro jeho implementaci jsme využili spřízněnou platformu Chetty.ai, která využívá umělé inteligence - konkrétně velkého jazykového modelu ChatGPT k simulaci lidských...