Digitální asistent pro váš web
Zlepšení zákaznické zkušenosti – ať už se na Vašem webu pohybují občané města, kteří hledají informace o agendách městského úřadu, neboo zákazníci, kteří potřebují zjistit více informací o Vašich produktech. Chetty plus slouží jako virtuální asistent všem návštěvníkům.
Máte na webu správná data? Chetty plus uchovává veškeré realizované konverzace, které lze následně použít k analytickým účelům a zjistit tak, zda máte na webu dostupná všechna data, která návštěvníci očekávají.
Chatbot, který umí i prodávat. Chetty plus se postará i o to. Při konverzaci s uživatelem umí nabízet zákazníkovi relevatní možnosti produktů, které odpovídají jeho požadavkům.
Automatizace uživatelské komunikace
Dopřejte návštěvníkům webu kvalitní non-stop zákaznickou podporu.
Modernizace vašeho stávajícího řešení
Zlepšete kvalitu vašeho webu pomocí nejnovější technologie.
Zvýšení spokojenosti vašich zákazníků
Ušetřete vašim návštěvníkům čas při hledání informací a tím podpořte jejich spokojenost.
Pokročilý webový chatbot pro zlepšení spokojenosti návštěvníků vašeho webu či e-shopu – TO JE CHETTY PLUS.
Chetty Plus je aplikace, která vám umožní umístit na svůj web inteligentního chatbota, který bude odpovídat na dotazy vašich návštěvníků a pomáhat jim najít informace, které potřebují.
Chetty Plus využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby se přizpůsobil specifikům vašeho webu a poskytoval relevantní a přesné odpovědi.
Chetty Plus vám také nabízí nástroj pro vyhodnocování kvality odpovědí chatbota, který vám umožní sledovat jeho výkon, získávat zpětnou vazbu od uživatelů a vylepšovat jeho schopnosti. Můžete také nastavit pravidla pro předávání dotazů od návštěvníků konkrétním lidem z vašeho týmu, pokud chatbot nedokáže poskytnout uspokojivou odpověď nebo pokud návštěvník vyžaduje osobní kontakt.
Chetty Plus je ideální řešení pro organizace, které chtějí zvýšit spokojenost a loajalitu svých zákazníků, snížit náklady na zákaznický servis a zlepšit svou online prezentaci.
Jsme SOFTWARE ATELIER s vášní pro umělou inteligenci. Proto pro vás tvoříme inovativní produkty jako je Chetty Plus.
Přirozená komunikace s asistentem
Komunikujte s Chettym jako s reálným člověkem, který se naprosto přesně vyzná na webové stránce nebo v dokumentech. Jeho odpovědi jsou přesné, přátelské a odkazují na zdroj, odkud čerpal. Díky tomu se uživatel ihned dozví vše, co potřebuje vědět a je nasměrován na konkrétní zdroj, kde se dozví podrobnosti.
Průběžná aktualizace znalostí z webu
Aktualizujete často svůj web? Chetty dokáže průběžně tyto novinky zpracovávat a zahrnovat do svých odpovědí. K tomu mu pomáhají ty největší internetové vyhledávače jako je Google a Microsoft Bing. Vy se tedy nemusíte o nic víc starat. Stačí přidat obsah na web a počkat až dojde k indexaci těmito vyhledávači.
Navigace uživatele pomocí odkazů
Pokud si uživatel chce přečíst více o tématu, na který Chetty odpovídá, má k dispozici odkazy přímo na zdroje. Tyto odkazy jsou umístěny v textu odpovědi. Tím Chetty přispívá k navigaci na webové stránce ať už je jakkoliv veliká
Podpora komunikace ve více jazycích
Komunikují vaši návštěvníci i jiným jazykem než češtinou? Žádný problém, Chetty podporuje více než 20 světových jazyků. Stačí se konkrétním jazykem jen zeptat nebo Chettyho požádat o komunikaci v požadovaném jazyce
Statistiky a přehled realizovaných konverzací
Pro průběžné vylepšování vašeho webu je důležitá zpětná vazba. Ta je vám k dispozici ve statistikách i s přehledem realizovaných konverzací. Díky tomu se dozvíte co vaše návštěvníky nejvíce tíží a kam nejčastěji směřují jejich otázky.
Rychlá a jednoduchá integrace i na váš web
Připojte Chetty plus na web během několika minut. Integrace probíhá jednoduše vložením kusu kódu do hlavičky vaší stránky
Agentní chování podporující integrace jiných systémů
Propojení s helpdeskem v případě nezodpovězené otázky? Občas se návštěvníci zeptají na otázky, které na webu prostě nejsou. V těchto případech jsme schopni detekovat nedostatečnou odpověď, ve které Chetty nabídne zadání kontaktu. Následně je celá komunikace založena jako ticket ve vašem helpdesk řešení. Podobných use-casů jako tento máme celou řadu, rádi vytvoříme integraci na míru vašemu systému.
POUŽÍVÁME MODERNÍ AI TECHNOLOGIE
Abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu služby, využíváme kombinaci nejnovějších AI technologií od Microsoft, Google, OpenAI a Cohere.
Řešení je složeno ze 2 vrstev:
- Vyhledávací, která dokáže nalézt ty nejrelevantnější informace pro danou otázku.
- Generativní, který sestaví odpověď jako kdyby byla od skutečného člověka.