Digitální asistentka pro váš web

Vylepšení návštěvnické zkušenosti – ať už se na vašem webu pohybují občané města, kteří hledají informace o agendách městského úřadu, nebo návštěvníci, kteří potřebují zjistit více informací o službách, produktech a agendách vaší organizace, webová asistentka MAICA všem zrychlí hledání potřebných informací a odpoví na případné otázky.

 

Máte na webu správná data? MAICA uchovává veškeré realizované konverzace, které lze následně použít k analytickým účelům a zjistit tak, zda máte na webu dostupná všechna data, která návštěvníci očekávají.

 

Snižte vytížení pracovníků kontaktního místa. Množství telefonátů, e-mailů, či osobních návštěv, které zatěžují vaše pracovníky? Díky webové asistentce MAICA se jejich svět změní. Řada občanů získá odpovědi na své otázky přímo na vašem webu a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zvýšení spokojenosti návštěvníků webu

Ušetřete vašim návštěvníkům čas při hledání informací a tím podpořte jejich spokojenost.

Modernizace vašeho stávajícího řešení

Zlepšete kvalitu vašeho webu pomocí nejnovější technologie.

Zjednodušení komunikace

Dopřejte návštěvníkům vašeho webu kvalitní non-stop péči formou digitálního asistenta.

Pokročilá webová ASISTENTKA pro zlepšení spokojenosti návštěvníků vašeho webu – TO JE MAICA.

MAICA je aplikace, která vám umožní umístit na svůj web inteligentního chatbota, který bude odpovídat na dotazy vašich návštěvníků a pomáhat jim najít informace, které potřebují.

MAICA využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby se přizpůsobila specifikům vašeho webu a poskytovala relevantní a přesné odpovědi.

MAICA také přináší nástroj pro vyhodnocování kvality odpovědí, který vám umožní sledovat jeho výkon, získávat zpětnou vazbu od návštěvníků a vylepšovat jeho schopnosti. Můžete také nastavit pravidla pro předávání dotazů od návštěvníků konkrétním lidem z vašeho úřadu či organizace, pokud chatbot nedokáže poskytnout uspokojivou odpověď nebo pokud návštěvník vyžaduje osobní kontakt.

Chcete se dozvědět víc o webové asistentce MAICA, případně ji vidět v akci i na vašem webu? během pár hodin vám zdarma připravíme ukázku.
Neváhejte a napište nám:

Jsme SOFTWARE ATELIER s vášní pro umělou inteligenci. Proto pro vás tvoříme inovativní produkty jako je MAICA.

Přirozená komunikace s asistentkou

Komunikujte s asistentkou MAICA jako s reálným člověkem, který se naprosto přesně vyzná na webové stránce nebo v dokumentech. Její odpovědi jsou přesné, přátelské a odkazují na zdroj, odkud čerpala. Díky tomu se uživatel ihned dozví vše, co potřebuje vědět a je nasměrován na konkrétní zdroj, kde se dozví podrobnosti.

Průběžná aktualizace znalostí z webu

Aktualizujete často svůj web? MAICA dokáže průběžně tyto novinky zpracovávat a zahrnovat do svých odpovědí. K tomu mu pomáhají ty největší internetové vyhledávače jako je Google a Microsoft Bing. Vy se tedy nemusíte o nic víc starat. Stačí přidat obsah na web a počkat až dojde k indexaci těmito vyhledávači.

Navigace uživatele pomocí odkazů

Pokud si uživatel chce přečíst více o tématu, na který MAICA odpovídá, má k dispozici odkazy přímo na zdroje. Tyto odkazy jsou umístěny v textu odpovědi. Tím MAICA přispívá k navigaci na webové stránce ať už je jakkoliv veliká

Podpora komunikace ve více jazycích

Komunikují vaši návštěvníci i jiným jazykem než češtinou? Žádný problém, MAICA podporuje více než 20 světových jazyků. Stačí se konkrétním jazykem jen zeptat nebo MAICU požádat o komunikaci v požadovaném jazyce

Statistiky a přehled realizovaných konverzací

Pro průběžné vylepšování vašeho webu je důležitá zpětná vazba. Ta je vám k dispozici ve statistikách i s přehledem realizovaných konverzací. Díky tomu se dozvíte co vaše návštěvníky nejvíce tíží a kam nejčastěji směřují jejich otázky.

Rychlá a jednoduchá integrace i na váš web

Připojte webovou asistentku MAICA na web během několika minut. Integrace probíhá jednoduše vložením kusu HTML kódu do hlavičky vaší stránky.

Agentní chování podporující integrace jiných systémů

Propojení s helpdeskem v případě nezodpovězené otázky? Občas se návštěvníci zeptají na otázky, které na webu prostě nejsou. V těchto případech jsme schopni detekovat nedostatečnou odpověď, ve které MAICA nabídne zadání kontaktu. Následně je celá komunikace založena jako ticket ve vašem helpdesk řešení. Podobných use-casů jako tento máme celou řadu, rádi vytvoříme integraci na míru vašemu systému.

POUŽÍVÁME MODERNÍ AI TECHNOLOGIE

Abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu služby, využíváme kombinaci nejnovějších AI / LLM modelů technologií od společností Microsoft, Google a OpenAI.

 

Řešení je složeno z několika vrstev:

  • Vyhledávací – dokáže nalézt ty nejrelevantnější informace pro danou otázku.
  • Sumarizační – formalizuje informace z dostupných zdrojů pro další zpracování.
  • Validační – kontroluje, zda jsou uvedené informace relevantní pro odpověď.
  • Generativní – sestaví odpověď jako kdyby byla od skutečného člověka.

Články z oblasti umělé inteligence:

Tisková zpráva: MULTIMA je finalista soutěže IT projekt roku 2024

Společnost MULTIMA a.s. se stala finalistou soutěže IT Projekt roku 2024 za nasazení intranetových chatbotů ve společnosti PRE.

Rychlejší zpracování faktur v GLOBAL ASSISTANCE díky AI

Řešení pro zpracování faktur kombinuje nástroj NATHAN-AI a na míru upravené řešení vycházející z oblíbené služby Dokladovna.

Uživatelé se ptají, umělá inteligence odpovídá.  

Společnost PRE zavedla dva inovativní intranetové chatboty s cílem je zlepšit interní komunikaci a usnadnit přístup k důležitým informacím.

Mýty a fakta: Copilot pro Microsoft 365

Copilot od Microsoftu je tu s námi již více než rok. Za tu dobu si získal řadu příznivců, ale objevila se o něm i řada mýtů. Pojďme se na ně společně podívat v článku Dalibora Lukeše.

ChettyPlus ve službách města Krnov

Umělá inteligence pomáhá na webu města i se zvládáním komunikace s občany pro povodních. Rychlé nasazení bez nutnosti učení.

Virtuální obchodník pro společnost Eclipse print a.s.

Umělá inteligence zjednodušuje obchod v komerční tiskárně. Vyřizuje poptávky 24×7. Rozpozná požadavek a připraví nabídku.

Má RPA ještě smysl v době AI?

Jaké jsou rozdíly mezi automatizací procesů pomocí RPA a AI? Na co se hodí který přístup a kdy je kombinovat? Další z článků od Dalibora Lukeše přináší i konkrétní příklady.

Nasazení AI technologií na městský web

Pomocí AI webového chatbota zjednodušujeme komunikaci mezi občany a městem. Jak proběhlo nasazení tohoto řešení?

Novinky Microsoft 365 COPILOT

Microsoft 365 Copilot se neustále vyvíjí a přináší vám nové funkcionality, které usnadní každodenní práci. Nechte se inspirovat tím, co Copilot dokáže a posuňte svou práci na vyšší úroveň.

realita Vytěžování faktur a účtenek pomocí AI

Reálné využití umělé inteligence v oblasti účetnictví, finanční správy a auditu. Jak funguje vytěžování dat z faktur a účtenek? Jaké jsou výhody a omezení, či zkušenosti z praxe?

Vytěžování informací z dokumentů pomocí AI

V dnešní době je velká část informací uložena ve formě dokumentů. Tyto dokumenty obsahují cenná data, ale je potřeba je umět zpracovat. Nejprve je ale musíme z dokumentů získat.

Zjednodušte správu faktur s M | Invoice

Mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu a schvalování faktur. Běží platformě Power Platform a využívá AI model Nathan.

Vyšší produktivita díky kopilotům? 

Mohou kopiloti reálně zvýšit produktivitu zaměstnanců a zrychlit interní procesy? Je to stále ještě spíše marketing, nebo už jsme v době reálných přínosů?

Co je to ten Microsoft Copilot? 

Určitě jste v poslední době zaznamenali ze všech stran slovo Copilot. Jak úžasná věc to je a jak vám usnadní život. Udělá vlastně všechno za vás 😊. Co to ten Copilot vlastně je a na kolik přijde?

Komentáře v programovém kódu pomocí AI

Komentovat programový kód většinu vývojářů nebaví. Ale čas i nervy umí ušetřit umělá inteligence. O tom jak to v konkrétním případě pro kolegu řešil se rozepsal Jarda Tuma.

Počty s ChatGPT

Výpočetní úlohy nejsou silnou stránkou chatGPT. Proč a jak to udělat správně se dozvíte v článku kolegy Jaroslava Tumy.

Využití webového chatbota na webu KeyMate

  Na našem webu www.keymate.cz jsme se rozhodli využít moderní prvek - webového chatbota. Pro jeho implementaci jsme využili spřízněnou platformu Chetty.ai, která využívá umělé inteligence - konkrétně velkého jazykového modelu ChatGPT k simulaci lidských...