
Digitální asistentka pro váš web
Vylepšení návštěvnické zkušenosti – ať už se na vašem webu pohybují občané města, kteří hledají informace o agendách městského úřadu, nebo návštěvníci, kteří potřebují zjistit více informací o službách, produktech a agendách vaší organizace, webová asistentka MAICA všem zrychlí hledání potřebných informací a odpoví na případné otázky.
Máte na webu správná data? MAICA uchovává veškeré realizované konverzace, které lze následně použít k analytickým účelům a zjistit tak, zda máte na webu dostupná všechna data, která návštěvníci očekávají.
Snižte vytížení pracovníků kontaktního místa. Množství telefonátů, e-mailů, či osobních návštěv, které zatěžují vaše pracovníky? Díky webové asistentce MAICA se jejich svět změní. Řada občanů získá odpovědi na své otázky přímo na vašem webu a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zvýšení spokojenosti návštěvníků webu
Ušetřete vašim návštěvníkům čas při hledání informací a tím podpořte jejich spokojenost.
Modernizace vašeho stávajícího řešení
Zlepšete kvalitu vašeho webu pomocí nejnovější technologie.
Zjednodušení komunikace
Dopřejte návštěvníkům vašeho webu kvalitní non-stop péči formou digitálního asistenta.
Pokročilá webová ASISTENTKA pro zlepšení spokojenosti návštěvníků vašeho webu – TO JE MAICA.
MAICA je aplikace, která vám umožní umístit na svůj web inteligentního chatbota, který bude odpovídat na dotazy vašich návštěvníků a pomáhat jim najít informace, které potřebují.
MAICA využívá umělou inteligenci a strojové učení, aby se přizpůsobila specifikům vašeho webu a poskytovala relevantní a přesné odpovědi.
MAICA také přináší nástroj pro vyhodnocování kvality odpovědí, který vám umožní sledovat jeho výkon, získávat zpětnou vazbu od návštěvníků a vylepšovat jeho schopnosti. Můžete také nastavit pravidla pro předávání dotazů od návštěvníků konkrétním lidem z vašeho úřadu či organizace, pokud chatbot nedokáže poskytnout uspokojivou odpověď nebo pokud návštěvník vyžaduje osobní kontakt.
Chcete se dozvědět víc o webové asistentce MAICA, případně ji vidět v akci i na vašem webu? během pár hodin vám zdarma připravíme ukázku.
Neváhejte a napište nám:
Jsme SOFTWARE ATELIER s vášní pro umělou inteligenci. Proto pro vás tvoříme inovativní produkty jako je MAICA.
Přirozená komunikace s asistentkou
Komunikujte s asistentkou MAICA jako s reálným člověkem, který se naprosto přesně vyzná na webové stránce nebo v dokumentech. Její odpovědi jsou přesné, přátelské a odkazují na zdroj, odkud čerpala. Díky tomu se uživatel ihned dozví vše, co potřebuje vědět a je nasměrován na konkrétní zdroj, kde se dozví podrobnosti.
Průběžná aktualizace znalostí z webu
Aktualizujete často svůj web? MAICA dokáže průběžně tyto novinky zpracovávat a zahrnovat do svých odpovědí. K tomu mu pomáhají ty největší internetové vyhledávače jako je Google a Microsoft Bing. Vy se tedy nemusíte o nic víc starat. Stačí přidat obsah na web a počkat až dojde k indexaci těmito vyhledávači.
Navigace uživatele pomocí odkazů
Pokud si uživatel chce přečíst více o tématu, na který MAICA odpovídá, má k dispozici odkazy přímo na zdroje. Tyto odkazy jsou umístěny v textu odpovědi. Tím MAICA přispívá k navigaci na webové stránce ať už je jakkoliv veliká
Podpora komunikace ve více jazycích
Komunikují vaši návštěvníci i jiným jazykem než češtinou? Žádný problém, MAICA podporuje více než 20 světových jazyků. Stačí se konkrétním jazykem jen zeptat nebo MAICU požádat o komunikaci v požadovaném jazyce
Statistiky a přehled realizovaných konverzací
Pro průběžné vylepšování vašeho webu je důležitá zpětná vazba. Ta je vám k dispozici ve statistikách i s přehledem realizovaných konverzací. Díky tomu se dozvíte co vaše návštěvníky nejvíce tíží a kam nejčastěji směřují jejich otázky.
Rychlá a jednoduchá integrace i na váš web
Připojte webovou asistentku MAICA na web během několika minut. Integrace probíhá jednoduše vložením kusu HTML kódu do hlavičky vaší stránky.
Agentní chování podporující integrace jiných systémů
Propojení s helpdeskem v případě nezodpovězené otázky? Občas se návštěvníci zeptají na otázky, které na webu prostě nejsou. V těchto případech jsme schopni detekovat nedostatečnou odpověď, ve které MAICA nabídne zadání kontaktu. Následně je celá komunikace založena jako ticket ve vašem helpdesk řešení. Podobných use-casů jako tento máme celou řadu, rádi vytvoříme integraci na míru vašemu systému.

POUŽÍVÁME MODERNÍ AI TECHNOLOGIE
Abychom zajistili nejvyšší možnou kvalitu služby, využíváme kombinaci nejnovějších AI / LLM modelů technologií od společností Microsoft, Google a OpenAI.
Řešení je složeno z několika vrstev:
- Vyhledávací – dokáže nalézt ty nejrelevantnější informace pro danou otázku.
- Sumarizační – formalizuje informace z dostupných zdrojů pro další zpracování.
- Validační – kontroluje, zda jsou uvedené informace relevantní pro odpověď.
- Generativní – sestaví odpověď jako kdyby byla od skutečného člověka.
