případové studie

Umělá inteligence pomáhá na webu města postiženého povodněmi – Chetty Plus ve službách Městského úřadu v Krnově 

Umělá inteligence pomáhá na webu města postiženého povodněmi – Chetty Plus ve službách Městského úřadu v Krnově 

 Městský úřad v Krnově poskytuje obyvatelům informace o aktivitách města, jeho správě a dalších službách. Webové stránky jsou pro občany důležitým zdrojem informací a pomáhají jim orientovat se v mnoha aspektech městského života. Městský úřad však čelil výzvě, jak zajistit, aby se návštěvníci snadno dostali k požadovaným informacím. Proto se rozhodli nasadit webového chatbota Chetty Plus, který zlepšuje interakci s uživateli a současně sbírá cennou zpětnou vazbu.

číst více
Případová studie projektu platební styk pro Českou poštu

Případová studie projektu platební styk pro Českou poštu

 MULTIMA a.s. se opět stala dodavatelem „lidské síly“ vývojových specialistů pro společnost Česká pošta, s.p. (dále jako „ČP“), která od roku 1993 poskytuje poštovní služby na území České republiky jako nástupce Československé pošty. Česká pošta zaměstnává zhruba 20 tisíc lidí a zajišťuje nejen tradiční poštovní služby, jako jsou doručování zásilek, dopisů a zpráv, ale také doručování peněz, vydávání známek a další finanční služby pro své obchodní partnery. Dále ČP podporuje například služby eGovernmentu, nebo zprostředkuje služby celního řízení, či nabízí komplexní služby certifikační autority.

číst více
Případová studie projektu platební brána pro Českou poštu

Případová studie projektu platební brána pro Českou poštu

 MULTIMA a.s., se stala dodavatelem „lidské síly“ pro společnost Česká pošta, s.p., která provozuje poštovní služby na území České republiky od roku 1993 (jako nástupce Československé pošty), a aktuálně zaměstnává zhruba 20 tisíc zaměstnanců. Pošta je obecně veřejnou, jak pro tradiční činnosti jako jsou doručování zásilek, dopisů a zpráv, pro převody peněz a vydávání známek, ale Česká pošta, s.p. zajišťuje také služby eGovernmentu, podporu pro celní řízení, vybrané finanční služby, a funguje také jako certifikační autorita

číst více
CASE STUDY: Jak probíha nasazení ai technologií na městský web

CASE STUDY: Jak probíha nasazení ai technologií na městský web

Město Louny, čelí stále větším nárokům na digitalizaci a modernizaci svých služeb pro občany. V dnešní době, kdy je rychlý přístup k informacím klíčový, je pro města nezbytné držet krok s technologickými inovacemi i pro transparentnost komunikace s veřejností. Hlavním cílem tohoto projektu bylo poskytnout obyvatelům města Louny snadnější a rychlejší přístup k informacím prostřednictvím městského webu, a to zavedením inteligentního chatbota.

číst více
CASE STUDY: Digitalizace ve výrobním podniku pomocí PowerPlatform

CASE STUDY: Digitalizace ve výrobním podniku pomocí PowerPlatform

Výrobní firmy často čelí výzvám v efektivitě pomocí digitalizace ve výrobním procesu. Poslední dobou se ale stále více zaměřují i na efektivitu návazných agend, ať již jde o údržbu, vnitřní procesy, nebo komunikaci se zaměstnanci. Stejně si nutnost digitalizace uvědomilo i vedení společnosti Řetězárna Česká Třebová, která je součástí skupiny pewag.

číst více
Zjednodušte správu faktur s M | Invoice: Flexibilní řešení pro každou firmu

Zjednodušte správu faktur s M | Invoice: Flexibilní řešení pro každou firmu

M | Invoice je mobilní, flexibilní a digitální řešení pro správu faktur. Tato aplikace pro schvalování faktur na platformě Power Platform od Microsoftu využívá AI model Nathan pro extrakci dat z různých formátů faktur. Automatizuje workflow, řídí průchod faktury schvalováním, zaznamenává vše a připravuje výstup pro účetnictví včetně auditního záznamu.

číst více